Genital Bölge Beyazlatma 2019

Genital Bölge Beyazlatma 2019

Hemen her kadının ortak şikayetlerinden biri, genital bölgenin kararmasıdır. Bu yüzden kadınlar, genital bölge beyazlatma konusunda ne yapılabilir konusunda, bilgi sahibi olmak isterier. Zaman içinde, koyulaşmaya başlayan genital bölgede renk değişimleri ve siyahlaşma oluşmaya başlar. Genital bölge beyazlatma lazer uygulaması ile gerçekleştirilebilir. Uygulanan lazer yöntemi sayesinde, hem beyazlatma işlemi yapılır hem de genital alan sıkılaştırması yapılabilir.

Bikini Bölgesi Neden Kararır?

Vulva olarak adlandırılan dış genital bölge, hormonların değişmesinden dolayı koyulaşmaya başlar. Bu koyulaşmaya, zamanın ilerlemesi de etki eder. Östrojen hormonu, ergenlik döneminde ya da hamilelik döneminde, genital bölgeyi yani vulvayı koyulaştırmaya başlar. Kalıcılığı olan ve zamanla artan bu vulva kararması, güneş ışınlarının da etkisiyle daha da koyulaşır. Hamilelik döneminin dışında hastanın kullandığı doğum kontrol hapları, hormonsal hastalıklar, cilt hastalıkları, polikistik over sendromu gibi durumlar, genital bölgenin kararmasına neden olan etkilerin başında gelir. Bu yüzden genital bölge beyazlatma işlemi için, doktorlar tarafından lazer uygulaması önerilmektedir.

Bikini Bölgesi Nasıl Beyazlatılır?

Bikini bölgesinin kararmasında birçok etken vardır. Bikini bölgesinin kararması aslında birçokları tarafından estetik bir kusur olarak görülmektedir.

• Kalitesiz giyilen iç çamaşırları
  • Cilt tipinin kuruluğu
  • Beslenme alışkanlıkları
  • Aşırı kilolu olma
  • Epilasyon uygulamalarında yapılan yanlışlıklar
  • Vitamin eksiklikleri
  • Hamilelik süreci
  • Aşırı terleme
  • Ağda ve jilet kullanımı
  • Hormonal dengesizlikler, bikini bölgesinin kararmasına neden olan faktörlerdir.

Genellikle genital bölge beyazlatma konusunda doktorların tavsiyesi, lazer uygulamaları olmaktadır. Lazerle genital bölge beyazlatmada, hastanın ağrı çekmemesi için, lokal anestezik krem kullanılır. Lazerle genital bölge beyazlatma işlemi 18 yaşını bitirmiş olmak ve hamile olmamak gerekmektedir.

Lazerle Genital Bölge Nasıl Beyazlatılır?

Genital bölge beyazlatma işlemi, lazer ile oldukça kolay şekilde gerçekletirilmektedir. Yaklaşık 2 seans sonrasında genital bölge beyazlatılmış olur. İşlem öncesinde genital bölgeye lokal anestezik krem sürülür. Bu sayede hastanın herhangi bir şey hissetmesi engellenmiş olur. Koyulaşmayı sağlayan melanin pigmentidir. Bu pigmentin üretilmesinde rol oynayan melanosit hücreleri yok edilmeye başlanır. Normalde tek seansta beyazlatma işlemi gerçekleştirilmektedir; ancak, hastanın durumuna göre bu seansın sayısı artabilir. Lazerle genital bölge beyazlatma işlemi, 2-3 seanslık 15-20 dakikalık işlemlerle gerçekleştirilmektedir.

Birçok kişi lazer konusuna olumsuz bakmaktadır. Kanser yaptığı, zararlı olduğu konusunda tereddütler yaşanabilmektedir. Lazer uygulamasında lazer ışığının cilde teması 3 mm’yi geçmemektedir. Bu yüzden lazerle genital bölge beyazlatmanın hiçbir sakıncası ve tehlikesi bulunmamaktadır.

Lazer Genital Bölge Beyazlatmasında Dikkat Edilmesi Gerekenler

Lazerle genital bölge beyazlatma işleminin ardından, hekimin önerdiği genital bölge beyazlatma kremlerinden kullanılabilir. Bu krem sayesinde bölgede oluşacak ödem, kızarma, şişlik ya da geçici kararma problemleri ortadan kalkar. Bazı durumlarda bölgede su toplama gibi durumlar görülebilir. Vücut bu durumu absorbe ederek yeniler. Lazerle genital bölge beyazlatması sırasında renk açması yapılırken, genital bölgenin yapısına göre, sıkılaştırma işlemi de yapılmaktadır. Genital bölge beyazlatma fiyatları konusunda doktorla görüşülmeli ve detaylı bilgi alınmalıdır.