Meme Büyütme Ameliyatından Sonra Alerji Hapı Kullananlar, GÖĞÜS BÜYÜTME AMELİYATINDA DEZAVANTAJLARA DİKKAT 18 Şubat 2018

Pek çok doktor meme büyütme operasyonundan sonra hastalara alerji hapı öneriyor. Meme büyütme ameliyatından sonra alerji hapı kullananlar hiçbir sorun yaşamadan iyileşme süreci geçiriyor. Doktordan doktora verilen alerji ilaçlarının dozu ve markası değişiklik gösterebilir. Ancak hastaların doktorun vermiş olduğu hapı düzenli bir şekilde kullanması oldukça önemlidir.

Neden Alerji Hapı Kullanılır?

Alerji hapı kullanılmasının iki nedeni bulunuyor. İlk olarak hastalarda ameliyat sonrasında sargı bezleri ve bantlar kaşıntı yapabiliyor. Bu da hastanın rahatsız olmasına neden oluyor. Bu durumun önlenmesi için alerji hapının kullanılması hastayı rahatlatan durumlardan biri oluyor. Bunların yanında yapılan yağ enjeksiyonu ya da protez sonrasında yaraların iyileşmesi sırasında kaşıntılar meydana gelebiliyor. Bu kaşıntıların da engellenebilmesi için alerji ilaçlarının düzenli ve belirli bir süre kullanılması çok önemlidir. Meme büyütme ameliyatından sonra alerji hapı kullananlar bu hapı doktor kontrolünde kullanmak zorundadır.

Meme Büyütme Operasyonunda Dikkat Edilmesi Gerekenler

Meme büyütme operasyonu geçirecek olan kişilerin tüm detaylara dikkat etmesi gerekiyor. Yani ne yapıp ne yapmamaları gerektiğini bilen hastalar bu konuda çok daha başarılı bir süreç geçirmiş oluyor. İki tür meme büyütme ameliyatı vardır.

Yağ Enjeksiyon Yöntemi:eğer ki hastanın belirli bir bölgesinde çok daha fazla yağlanma var ise o yağlardan alınır ve meme bölgesine enjekte yapılır. Dolayısıyla en sağlıklı işlemlerden biridir. Çünkü hastaya dış bir malzeme sunulmadan kendi yapıtaşlarından bir göğüs oluşturulur. Vücudun bu yağı kabul etmesi de çok daha kolay olur. Ancak 1-3 sene sonra deformasyon görülebilir. Aynı zamanda %40-%50 kalıcılığı vardır.

Protez Yöntemi:diğer adı silikon yöntemidir. Damla ya da yuvarlak silikon çeşitleri vardır. Protez yönteminde kişinin vücut hatlarına göre bir seçim yapılır. Silikonlar tercih edildiğinde kalıcılığı bir ömür sürecektir.

Meme operasyonları geçiren kişiler kısa sürede rutin hayatlarına geri dönebiliyor. Aynı zamanda hiçbir şekilde süt bezlerine zarar verilmediği için hamilelik ve emzirme dönemlerinde sorun yaşanmıyor. Hızlı bir iyileşme sağlamak ise tamamen ameliyatı olan kişinin ellerinde olan bir durum oluyor.

Öncelikle insanlar operasyon öncesinde de sonrasında da belirli kurallara uymalıdır. Çünkü kurallara uyan hastaların iyileşme süreçleri çok daha kısa ve kolay oluyor. Meme büyütme ameliyatından sonra alerji hapı kullananlar da yine bu hapı kurallarına göre kullanmak, dozuna ve sürelerine uymak zorundadır. Uyulması gereken diğer kurallar da şöyledir:

• Belirli bir süre yüz üstü yatmak doğru bir davranış değildir.
  • Ani hareketler yapmak ya da 15 gün dikkatli bir bakım yapmamak sorun oluşturabilir.
  • Herhangi bir darbeden ameliyatlı bölgeyi korumak da önemli bir konudur.

Daha hızlı bir iyileşme isteyen kişiler ise buz kompleksi yapabilir ya da masaj ile bölgeyi rahatlatabilir.

BİR YORUM YAZ