İstanbul Burun Estetiği Fiyatları 2019

İstanbul Burun Estetiği Fiyatları 2019

Eğitimden iş dünyasına kadar ülkenin nabzını tutan yapısı ile İstanbul şehri, estetik ameliyatlar ve sağlık alanında ki hastane sayısı, doktor popülasyonu ve kozmopolit profili ile geniş yelpazede seçenekler sunmaktadır.

İstanbul burun estetiği fiyatları 2019 itibariyle doktor, hastane ve çeşitlerine göre farklılık göstermektedir. İstanbul devlet hastanesinde burun estetiği fiyatları 2019 yılında estetik uygulamalar kapsam dışında bırakılarak, burun içine yapılacak işlemler bütünü SGK güvencesi altında yapılabilmesine olanak tanır.

İstanbul burun estetiği fiyatları 2019 yılı itibariyle kimi zaman devlet hastanelerine yakın ücretlerde operasyonları yapabilen özel klinikler ve hastaneler de mevcuttur.

Burun Estetiğinde Doktor Seçimi

Burun estetiği ameliyatı cerrahi açıdan çok çeşitliliğe sahip olan bir operasyon olduğu için mutlaka alanında uzman bir cerrah tarafından gerçekleştirilmelidir. Burun, yüzün önemli bir organı olduğu için estetik bir görüntü bakımından stratejik önem arz eder ve bu bölgeye yapılacak her işlem kritiktir.

Burun estetiği ameliyatlarında başarılı cerrahın deneyimi ve o güne kadar gerçekleştirmiş olduğu operasyon sayıları, tecrübeleriyle doğru orantıya sahiptir. Burun estetiği operasyonundan önce hasta ve cerrah sağlıklı iletişim kurmalı, karşılıklı beklentilerini ve dikkate alınacak noktaları açıklamalıdırlar. Bu süreçte önemli etkenlerden bazıları; hastanın cerraha tam anlamıyla güvenmesi, isteklerini açıkça dile getirmesi ve cerrahın da bu isteklere doğru bir şekilde cevap verebilmesi çok önemli bir etkendir. İstanbul burun estetiği fiyatları 2019 yılında da doktorların yapım şekli ve tecrübelerine göre farklılık gösterebilmektedir.

Burun Estetiği Sonrası Neler Yapılmalıdır?

Burun estetiği ameliyatı sonrasında ilk 24 saatte yüzde şişlik, burun ve baş bölgesinde ise ağrılar meydana gelebilmektedir. Bu komplikasyonları en hafif şekilde atlatmak için doktor tarafından gerekli ağrı kesici ilaçlar verilmektedir. Ameliyattan sonra göz çevresinde morarma görülebilir ve bu morarmalar 1-2 gün sürebilir. Bu bölgeye soğuk baskı uygulaması şişliğin derecesini azaltarak hastanın daha rahat hissetmesini sağlayabilir. Başarılı geçen operasyonların ardından hissedilen ağrı daha az olduğu söylenmektedir. Ameliyat sonrası göz çevresinde meydana gelen şişliklerin inme süresi yaklaşık 1 hafta, tam olarak morlukların iyileşme süresi ise yaklaşık 2 haftadır. Ameliyattan sonra oluşan fakat dikkatli şekilde inceleme yapılmadığı takdirde dışardan kolaylıkla farkına varılmayan şişlikler ise birkaç ay sonunda tamamen yok olacaktır. Operasyondan sonra ilk birkaç gün az miktarda da olsa kanama görülmesi ve birkaç hafta sürebilen burun tıkanıklığı gibi durumları normal kabul edilmektedir. Eğer kanama yaşanmaması için tampon tedavisi yapılmış ise bu tampon birkaç gün içinde alınmış olacak ve hasta daha rahat bir yaşama kavuşmuş olacaktır.

İstanbul Burun Ucu Estetiği Nasıl Yapılır?

Burun ucu tipine bağlı olarak çeşitli kıkırdak eklemeleri veya dikişler kullanılarak burun şekillendirilebilir. Fazla dokular eskiye oranla daha fazla muhafaza edilmekte olup, başka alanların güçlendirilmesinde kullanılabilmektedir. Bu bölgeye yine burun ucu denilen açık teknik yöntemi veya burun içinden denilen kapalı teknik yöntemi uygulanarak yapılan kesiler ile ulaşılabilir. Burun ucu estetiği fiyatları 2019 yılında da belirtilen tekniklere göre farklılık gösterebilmektedir.

Lazerle Burun Estetiği Nedir?

Lazerle burun estetiği, burnun içinde yer alan konkaların zaman içinde sigara kullanımı, alerjik bünye ve yapısal faktörler gibi nedenlere bağlı olarak büyümesi, nefes alıp vermenin sağlıklı şekilde yapılmasına engel olması nedeniyle gerçekleşen bir operasyon çeşididir. Bu operasyonda hedef büyümüş konkaların, radyofrekans uygulamasıyla küçültülmesidir. Lazerle Burun Estetiği fiyatı, yapılacak olan operasyonun tekrarına göre farklılık göstermektedir ve İstanbul burun estetiği fiyatları 2019 yılına göre de lazerle burun estetiği açısından farklılık gözlenmektedir.