Karın Gerdirme Yorumları 2019, Karın Germe Müşteri Yorumları

Karın Gerdirme Yorumları 2019, Karın Germe Müşteri Yorumları

Karın bölgesinde deformasyona uğramış olan dokuların çıkarılması ve gevşemiş olan kas dokularının tamirini içeren vücut şekillendirme ameliyatıdır. Karın gerdirme ameliyatı sayesinde sarkmış olan cilt ve cilt altı kesilerek alınır, kasların tamiri sayesinde de adeta korse etkisi sağlamış gibi düz ve sıkı bir görünüm elde edilir. Karın gerdirme yorumları da erkekler de ve kadınlar da farklı düşüncelere sebep olmaktadır. Genellikle karın gerdirenlerin yorumları sonuçtan memnun kaldıkları yönünde olmaktadır. Karın germe en zorlu ameliyatlardandır, mutlaka uzman bir cerrah tarafından yapılmalıdır. Evren Helvacı’nın hastaları durumdan memnun kalırlar. Karın kasları bile kısa sürede ameliyattan bir süre sonraki spor sayesinde harika bir görünüme kavuşur.

Özel kliniklerde dikkat edilmesi gereken tek şey cerrahın bu ameliyatı yüzlerce kez yapmış olmasıdır. Tecrübesiz bir cerrah komplasyonlara yol açabilir ve cildinizi bacaklarınıza kadar sarkıtabilir. Karın bölgesini toparlamak adına yapılan bu operasyon hayati riskler taşır. Tam teçhizatlı işini size özel yapan bir cerrah olan Evren Helvacı ile güvende olursunuz.

Karın Gerdirme Yorumları, Ameliyatın Riskleri Var Mıdır?

Çektiğiniz mekikler, yapmış olduğunuz sporlar karnınızın sıkı bir görünüm almasında yeterli bir rol oynamıyor mu? Eğer sarkmış ve yağlı karnınıza diyet ve egzersizlerle çözümler üretemiyorsanız siz de karın gerdirme ameliyatına başvurabilirsiniz.  Karın gerdirme yorumlarına bakarak da fikir sahibi olabilirsiniz. Karın gerdirme ameliyatı yani diğer adıyla abdominoplasti, karın bölgenizdeki fazla yağ ve derinin bir kısmı alınarak karnın düzleştirilmesi işlemi gerçekleştirilir. Bazı durumlarda, burada hastanın da isteği doğrultusunda yağ aldırma yani liposuction yöntemiyle birlikte de yapılabilir. Karın gerdirme ameliyatı izleri genel olarak bikini bölgesinin altında kaldığından dolayı fazla sorun teşkil etmez.

Her ameliyatta olduğu gibi karın gerdirme ameliyatının da bazı riskleri vardır ve bu riskleri karın gerdirme yorumları aracılığıyla öğreniyoruz. Bazı hastalarımız başka kliniklerde komplikasyonlar nedeniyle birkaç kez ameliyat geçirmiş ve düzeltme için bize başvuruyorlar. Asıl sorun bireyden alınması gereken yağları usulüne uygun almamaları, bunun dışında herkesin karın bölgesi farklıdır, katmanlarınun kalınlığı değişiktir, herkes başka bir bölgede daha fazla yağ bulundurur, eğer cerrahınız size özel değil, genel prosedür izleyecekse oradan koşarak kaçın.

Revizyona gelen başka bir hastamızın da ameliyatında atılan dikişler katman katman yapılmıştı ve icranlar akıyordu, gerekli ilaç tedavisinden sonra yaralar iyileşince ( 7 ay sürdü) ameliyat için hazırdık ve aynı yerden dikişleri açtık, fazla deriyi aldık, olması gerektiği gibi gizli bir şekilde dikişleri kapattık. Önceki cerrahın yapmış olduğu göçükleri de bacak bölgesinden aldığımız yağlarla kapattık. Hastamız dümdüz harika bir karna sahip olurken, bacakları da incelmiş oldu, beli ortaya çıktı ve bize bikinili fotoğraf gönderdi.

Uzman olarak bizim görevimiz sizin mutluluğunuz; en önemlisi sağlığınızı koruyarak mutluluğuzu sağlamak. Revizyona gelenler sayesinde olumsuz durumları gözlemleyebiliriyoruz. Hastalarımız anlatıyor ama içerde olanları bazen hayal bile edemiyoruz. Bu nedenle görüntünüzü iyileştirmek için olmadık yollara başvurmayınız. Sonuçları düzeltilmesi zor olan ağrılı ve sancılı günler oluyor.Kendi hastalarımızdan ise olumsuz yorum hemen hemen hiç almıyoruz, sadece ağrı eşiği düşük olanlara biraz daha etkili ağrı kesiciler veriyoruz ve sorun ortadan kalkıyor.

Biraz genel riskler hakkında konuşmak gerekirse;

Mesela sigarayı ameliyattan önce olabilecek en erken zamanda bırakmanız, mümkünse hiç içmemeniz olumsuz anlamda karşılaşılabileceğiniz riskleri azaltmada en önemli faktörlerden biridir. Karın gerdirme ameliyatı genel anestezi altında yapılır ve ameliyatın süresi genel olarak 2 ila 3 saat arasında değişiklik gösterebilir.

Genel olarak bir veya iki gün ameliyatı olduğunuz hastanede kalmanız yeterli olacaktır fakat doktorunuzun ön gördüğü durumlarda daha fazla da hastanede kalabilirsiniz. Karın gerdirme ameliyatlarında genelde karın kası onarımı da yapıldığı için ilk birkaç gün ağrı hissedilebilir boyutta olabilir ancak doktorunuz vermiş olduğu ağrı kesiciler alınarak bu ağrılar hafifletilebilir.

Karın gerdirme ameliyatından sonra mümkün olunan en kısa sürede yürümek çok önemlidir. Bu, genellikle operasyondan 4 ila 6 saat sonrasında olması gerekmektedir. Her ameliyatta olduğu gibi karın gerdirme ameliyatından sonra da cilt altında kan veya doku sıvısı toplanması, enfeksiyon gibi komplikasyonlara yol açmasına sebep olabilmektedir. Bu gibi istenmeyen durumları engelleyebilmek için gerekli tedbirler ameliyat öncesinde ve sonrasında alınması gerekmektedir.

Bunlarla birlikte her hastanın iyileşme sürecinin farklı olduğunu da hiçbir zaman unutulmaması gerekmektedir. Evren Helvacı karın gerdirme yorumları dikkatli şekilde incelediğimiz takdirde bu ameliyatı olduğunuzu fark ettik şeklinde oluyor.

karın gerdirme yorumları

Karın Gerdirme Ameliyatı Kimlere Yapılır?

Karın gerdirme ameliyatı 18 yaşını doldurmuş, karın bölgesinde obezite, doğum veya başka nedenlerden dolayı sarkmalar oluşmuş kadın veya erkek hastalarda uygulanmaktadır. Özellikle birden fazla doğum yapmış kadınlar, karın bölgelerinde görülen sarkmaların giderilmesi için bu yöntemden faydalanabilmektedirler. Zaten bu sarkmaların düzenlenebilmesi için karın gerdirme ameliyatı dışında başka bir yöntem yoktur. Bu bilgiye de karın gerdirme yorumları yapan insanlardan öğrenebilirsiniz, gerekirse sizi önceki hastalarımız ile görüştürebiliriz. Karın gerdirme ameliyatı hamile kalmayı ve çocuk doğurmayı engellememektedir. Fakat karın gerdirme ameliyatından sonra doğum gerçekleşmesi söz konusu olursa karının şeklinin tekrar bozulabileceği unutulmaması gerekmektedir. Güzel bir bebekten sonra yine bize uğrarsanız revizyonu en iyi şekilde gerçekleştiririz. Bir şartımız var minik bebeğinizi de ilk görüşmeye getirmeyi unutmayın..