Kas Zarı Altı Silikon Yaptıranlar 24 Şubat 2018

Kasın alt bölümünde, 5. Kaburga kemiğinin üst kısmında ve köprücük kemiğinin hizasında bulunan kaz altı zarı, kol ve eklemler dahil pek çok noktaya bağlıdır. Operasyonun başarılı bir şekilde gerçekleştirilmesi ve silikonun yerleştirilmesi halinde, işlemin anlaşılmasıyla ilgili ihtimal minimuma indirilir. Kas zarı altı silikon yaptıranlar son derece arttı ve bunun temel nedeni ise, bu alanda çalışan cerrahların artık hastalarını her türlü durum hakkında bilgilendirebiliyor olmasıdır. Hastalarda pek çok farklı durum gözlemlenmiş ve her biri kayıt altına alınarak, cerrahların tüm durumlar için önlem alabileceği bir hale gelmesi sağlanmıştır.

Kas Zarı Altı Silikon Operasyonunun Avantajları

Kasın alt kısmına yapılacak olan işlem sayesinde hiçbir problem yaşanmaksızın artık doğal göğüs görünümüne sahip olmak mümkündür. Türkiye’de Doktor Evren Helvacı tarafından da uygulanan bu teknik aracılığıyla özel olarak göğüs kaslarının ve kasın alt bölümlerinin bireye uygun şekilde belirlenmesi sonrasında silikon yerleştirilebiliyor. Çok pratik bir yöntem olmadığı için, doktorunuz tarafından mutlaka detaylı olarak inceleme yapılması ve silikonla ilgili her türlü özelliğin vücudunuza uygun olmasını sağlamak gereklidir. Operasyonun avantajları arasında aşağıdaki durumları göstermek mümkündür;

• Daha doğal bir geçiş süreci
  • Pol bölümünde üst kısımda dolgun görünüm
  • Daha düşük meme sarkıklığı riskine sahip olma
  • Silikon yerleştirildiğinin dışarıdan anlaşılma riskinde azalma
  • Kapsül oluşumu nedeniyle yaşanan sorunların azalması

Kas Zarı Altı Silikon Zararlı Mı?

Günümüzde çok sık uygulanan bu teknik sadece hastanın vücut yapısı doktor tarafından uygun bulunduğu taktirde tercih edilebiliyor. Hastaya tüm süreçle ilgili bilgi edinmek isteyip istemediği sorulduktan sonra, olumlu cevap alındığı taktirde tüm operasyon anlatılacaktır. Kas altı silikon yaptıranlar belirli süre boyunca ağrı yaşayabilir. Buna ek olarak ameliyat biraz daha uzun sürecektir fakat olumlu sonuç alma ihtimali yükselecektir.

Operasyon Sonrası Ağrı Normal Mi?

Ağrı, diğer yöntemlerde olduğu gibi sıkça rastlanan bir durumdur fakat bu son derece normaldir. Kasın altına protez yerleştiriliyor olması, doku yapısının tekrar oturması ve istenen birleşimi göstermesi için gibi durumlar yaşanacağı için ağrı yaratabilir. Operasyon sonrasında doktorunuzun gözlemlerini dikkatli bir şekilde dinlemeli, ağrı oluştuğu taktirde ne yapmanızı öneriyorsa buna uygun hareket etmelisiniz. Kas altı silikon yaptıranlar için ağrı son derece sık karşılaşılan bir durumdur.

• Hiç Ağrı Veya Sızlama Yaşanmazsa

Hatta hasta, ağrı oluşmadığını ve operasyonun ilk bir ayında hiçbir sızlama dahi olmadığını söylüyorsa bu durumda bir inceleme yapılması gerekir. Çünkü doku yapısının kaynaması ve eski halinde olduğu gibi bir bütün haline gelebilmesi, daha fazla kan pompalanması ve bölgenin hassaslaşmasına dayanır. İyileşme sürecinde ağrı olmazsa olmazlar arasında gösterilebilir. Pek çok farklı vücut tipi için farklı işlemler gerçekleştiriliyor olsa dahi, ağrı ve komplikasyon riskinde artış, son derece normal ve beklenen durumlar arasında gösterilir.

BİR YORUM YAZ