Meme Büyütme Ameliyatı 2019

Meme Büyütme Ameliyatı 2019

Kadınların çoğu küçük göğüslüdür. Günümüz kadını, estetik açıdan da büyük göğüslü olmayı tercih etmektedir. Meme büyütme ameliyatı, diğer adıyla silikon ameliyatı, plastik cerrahi uzmanlarınca yapılmaktadır. Göğüs büyütme ameliyatları kişinin vücut yapısına, göğüs yapısına, deri kıvam ve dokusunun göre değişiklik gösterir. Her kadının meme yapısı farklı olduğu için, uygulamalarda farklı farklı olmaktadır.

İnsan sağlığı için herhangi bir zorunluluğu olan bir ameliyat olmadığı için, ameliyatı yapacak doktor, tamamen hastanın isteğine göre davranarak, meme büyütme ameliyatı yapmaktadır. Üstelik meme büyütme ameliyatlarında ne yapılacağına, nasıl yapılacağına sadece hasta ya da sadece doktor tek başına karar veremez. Bu ameliyatın kararına doktor ve hasta karşılıklı konuşarak, belli noktalarda anlaşarak karar verilmelidir.

Meme Büyütme Ameliyatı Öncesi Neler Yapılmalıdır?

Meme büyütme ameliyatı öncesinde, yapılması gereken bazı kurallar vardır. Öncelikle, hasta meme büyütme ameliyatında kararlı olup olmadığını bilmeli ve nasıl bir göğüs istediğini tam olarak anlatabilmelidir. İkinci kural ise, hastanın doktora tamamen güvenmesidir. Meme büyütme ameliyatlarında merak edilen bir başka konu ise, meme büyütme ameliyatı fiyatlarıdır. Meme büyütme ameliyatında öncelik, hastanın ne istediğidir; ancak, bu istekler biraz da silikonların fiyatlarına göre şekillenmektedir.

Meme Büyütme Ameliyatı Süreci Nasıl İşler?

Meme büyütme ameliyatı sürecinde, önce bazı tahlillerin yapılması gerekir. Yapılan tahlillerin içinde, kişinin ameliyat olmasına engel olabilecek herhangi bir hastalığının olup olmadığına, kişinin kanla bulaşabilecek bir hastalığının bulunup bulunmadığına bakılır. AIDS, Hepatit B gibi hastalıkların olup olmadığı araştırılır. Yapılan tahlillerin sonucuna göre, anestezi doktoru tarafından muayene edilen hastaya, ameliyat olabilir onayı verildikten ve tüm hazırlıklar, kontroller yapıldıktan sonra, hastaya bu ameliyat konusunda kararlı olup olmadığı tekrar sorulmalıdır.

Ameliyat sürecinin hazırlık kısmında, meme büyütme konusunda gerekli tasarım ve ölçümler yapıldıktan ve ameliyata kesin karar verildikten sonra, hasta isterse, sakinleştirici iğne yapılır ve cerrahi operasyon gerçekleştirilir.

Meme Büyütme Ameliyatı Sonrası Dikkat Edilmesi Gerekenler

Meme büyütme ameliyatı sonrasında, bazı önemli noktalara dikkat edilmesi gerekir. Ameliyatın ardından günlük hayata yeniden dönülür. Evde iki günlük bir dinlenmenin ardından, çok ağır kol hareketlerinden kaçınmalıdır. Masa başı çalışanlar için bu durum gayet kolaydır. Meme büyütme ameliyatının sonrasında, dördüncü günden itibaren, silikon ameliyatı sonrası banyo yapılabilir. Göğüs kısmı, sabun ya da lifle ovulmamalı, sert hareketlerden kaçınılmalıdır.

Meme büyütme ameliyatının sonrasında, hasta balensiz sütyen yani sporcu sütyeni giymelidir. Bir ay boyunca bu sütyen çıkarılmamalıdır. Ameliyatın ardından geçen 1 haftanın sonunda, göğüs kontrolüne gelinmesi gerekir. Bu kontroller sırasında, kesi bölgesinde bulunan bantlar çıkarılır. Bu kontrolün ardından, istenildiği gibi banyo yapılabilmektedir.

Spor yapan hanımlar, yaklaşık ameliyat sonrasında, 1-2 hafta normal sporlardan uzak durmalıdır. Tenis, halter, ağırlık kaldırma gibi ağır sporlar yasaktır. Bebeği olan bir hasta, bebeği kaldırmadan, kucağına oturtarak sevmelidir. Ameliyatın ardından geçen 1 aylık süre sonunda, hasta tamamen normal hayatına döner. İstediği sporu yapabilir, rahatlıkla çocuğunu kucağına alıp kaldırabilir. Meme, ortalama 6 ay içinde, istenilen formuna kavuşur.