Meme Estetiği Öncesi Sonrası 6 Şubat 2018

İstediği göğüslere sahip olabilmek her kadının hakkıdır. Kadınların dış ve gelişimsel etkilere bağlı olarak vücut tiplerinde değişiklikler yaşanabilir. Bu gibi durumlarda kadınlar göğüs estetiği olarak şikayetlerini giderebilirler. Gelişimsel nedenlerden dolayı veya emzirme veya kilo alıp verme durumlarında göğüsler büyüyüp küçülebilir. Hatta sarkmalar ve asimetri bozuklukları da olabilir. bu durumların hiç biri çözümsüz değildir.

Tedavi yönteminin doğru belirlenmesi ve kişinin isteklerinin doğru anlaşılması ile ortaya mükemmel sonuçlar çıkabilmektedir. Birçok kadın meme estetiği öncesi sonrası görüntülerine inanamamaktadır. Çünkü sonuçlar çoğunlukla beklediklerinden daha mükemmel olmaktadır.

Meme Estetiği Öncesi Evresi

Meme estetiği öncesindeki evre kişinin rahatsız olduğu durumlardan ötürü doktora gitmesi ile başlar. Bu evre de doktor ile birlikte uygulanacak tedavi yöntemine karar verilir ve kişinin istekleri doğrultusunda bir tedavi planı yapılır. Bu evrede şikayetlerinizi eksiksiz anlatmanız istediğiniz sonucu almanız için çok önemlidir. Eğer ameliyat istemiyorsanız yağ enjekte ya da liposuction gibi yağ çekme yöntemlerini tercih edebilirsiniz.

Operasyon öncesinde ailenizde kanser hastası ya da böyle bir rahatsızlık geçirmiş birileri varsa bu durumun doktora bildirilmesi son derece önemlidir. Göğüs estetiği dört işlemde incelenir.

• Göğüs büyütme
  • Göğüs küçültme
  • Göğüs dikleştirme
  • Göğüs asimetrisi

Bir ya da birden daha fazla işlem yaptırmak istiyorsanız bunu doktorunuzla konuşa bilirsiniz. Bu işlemlerin genel fiyatları 3.000 ila 20.000 arasında değişmektedir. Ameliyat sonrası 100 TL kadar da bir ilaç masrafınız olacaktır. Yaptığınız işlem sonrasında vücudunuzun yeniliğe ayak uydurmaya çalıştığı süre zarfında ağrıların olması normaldir. Bu ağrılar basit ağrı kesiciler kullanılarak geçirilebilmektedir. Meme estetiği öncesi sonrası birbiriyle çok bağlantılı bir durumdur. Tedavi öncesi tetkikler ne kadar iyi yapılırsa ortaya çıkacak sonuçta bir o kadar iyi olacaktır. mamografi ve ultrason gibi tetkikleri son güne bırakmamalısınız. Ameliyat öncesinde bir süre aç kalmanız gerekmektedir.

Göğüs Büyütme Operasyonu Nedir: Meme kaslarının arkasına slikondan yapılmış özel protezlerin yerleştirilme işlemidir. Bu işlem yağ enjektesi yöntemi liposuction ile de gerçekleştirilebilir. Bu yöntem kullanılırsa skar izi denilen kesi izi olmayacaktır.

Meme Estetiği Sonrası Evre

Göğüs estetiği sırasında operasyonun başarılı geçmesi sonrasında sorun yaşamamanızı sağlar. Bu nedenle kendinizi alanında iyi doktorlara teslim edin. Meme estetiği öncesi sonrası birbiri ile bağlantılı olacağından işlemler birbirinden ayrı değildir.

• Ameliyat sırasında süt emzirme kanalları kısmında çok dikkatli davranılır. Böylelikle süt emzirme kanallarına zarar verilmez ve kişi ameliyat sonrası da emzirme işlevini yerine getirebilmektedir.
  • Göğüslerinize implant yerleştirme işlemi sırasında vücudunuzda skar izi olarak adlandırılan bir kesi olacaktır. İmplant göğsünüze nereden yerleştirilirse yerleştirilsin muhakkak bu skar izi kalacaktır. Ancak bu iz bir yılın içinde belli belirsiz bir iz halini alacak ve çok dikkatli bakılmadığı sürece anlaşılmayacaktır.
  • Ameliyat süresi 1 ila 1.5 saat arasında değişmektedir.
  • Ameliyat sonrası 3-4 güne kadar dinlenmelisiniz. Dördüncü günün sonunda rahatlayacaksınızdır.

Ameliyat sonrası doktorunuz onay verdiği takdirde birkaç saat içinde taburcu olabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ