Meme Küçültme Ameliyatı 2019, İstanbul Meme Küçültme

Meme Küçültme Ameliyatı 2019, İstanbul Meme Küçültme

Meme küçültme ameliyatı; büyük göğüslere sahip kişilerin şikayetlerini gidermek, göğüsleri eşit büyüklüğe ve forma getirmek ve göğüslerde meydana gelen asimetriyi düzeltmektir. Kadınlık sembollerinden biri olan memelerin, gereğinden büyük olması, kadınlarda oldukça sıkıntı yaratır. Dişilikten, zarafetten çok uzakta olmak, kadın için oldukça zordur; ancak, çoğu kadın göğüs ameliyatından kaçınmaktadır. Ameliyat sonrası ağrı olur mu konusunda tereddüt yaşar; ancak, meme küçültme ameliyatı da, diğer ameliyatların sonrasında olduğu gibi ağrı kesicilerle, soğuk kompres uygulamalarıyla ağrılar dindirilmektedir.

Büyük Göğüs Dezavantajları Nedir?

Sadece yaşı ileri olanlarda değil, daha çok genç yaşta olan kızlarda bile büyük meme sorunu görülmektedir. Çoğu kadın, göğüs büyüklüğünün aşırı kilo alınımından dolayı olduğunu düşünür; ancak bu düşünce çok yanlıştır. Göğüs büyüklüğü ile aşırı kilonun çok fazla ilgisi yoktur. Aksine, kilo verildiğinde göğüs küçülmez, göğüste sarkmalar görülmeye başlar. Meme küçültme ameliyatı ile bu durum yok edilebilmektedir. Büyük memenin oldukça sıkıntılı durumları da beraberinde getirdiği aşikardır.

• Büyük meme ile meme altında yaralar ve pişikler oluşmaya başlar.
  • Sırt ağrısı ve boyun ağrısı görülür.
  • Omuzlar daha erken yaşta çökmeye başlar.
  • Hasta, göğüs büyüklüğüne göre sütyen bulmakta zorlanmaya başlar.
  • Meme uçlarında sarkmalar görülür.

Meme Küçültme Ameliyatı İz Bırakır mı?

Tüm bu sorunlardan, göğüs küçültme ameliyatı ile kurtulmak mümkündür. Ameliyat sayesinde göğüs estetiği de sağlanmış ve hasta fiziki değişimin yanında psikolojik olarak da rahatlamaya başlayacaktır. Göğüs estetiği ameliyat izi kalır mı sorusu, birçok kadının merak ettiği bir durumdur. Tüm ameliyatların doğasında iz kalma durumu vardır. Meme küçültme ameliyatı sonrasında, göğüs ucu etrafında ve aşağı tarafında T, L veya I şeklinde izler kalmaktadır.

Meme Küçültme Ameliyatı

Meme Küçültme Teknikleri Nasıl Seçilir?

Kadınlardaki en büyük sağlık problemlerinden biri, büyük memelerdir. Hasta, büyük göğüsler yüzünden birçok faaliyetten uzak kalmakla kalmaz, aynı zamanda sosyalleşme açısından da çok zor zamanlar geçirir. Meme küçültme ameliyatı teknikleri oldukça önemlidir. Meme küçültme tekniğine karar verirken, meme başı büyüklüğünün memeye göre konumu, hastanın yaş durumu, çocuk sahibi olma planlarının ve emziren bir anne olup olmadığı önemlidir. Meme küçültme ameliyatı sonrasında, emziren annelerin en çok merak ettiği konu, tekrar emzirip emziremeyecekleridir. Böyle bir durumda, doktorla iletişime geçmek gerekir; çünkü, memelerin aşırı büyük olması, yeterli ölçüde memelerin küçülmesi için, emzirme işlevinin yok edilmesi gibi bir durumla da karşılaşılabilir. Bu konu, doktor ile hasta arasında konuşulup anlaşılması gereken bir durumdur. Göğüs küçültme ameliyatı sonrası risk konusunda, doktorla ayrıntılı şekilde konuşulması gerekir. Her ameliyatta olduğu gibi, meme küçültme ameliyatında da ufak da olsa bir risk bulunmaktadır. Ameliyatta süt kanallarının bir bölümü kesilmek zorundadır. Bu yüzden, ameliyat sonrasında emzirmede sıkıntılar yaşanabilir. Bu risk, doktorunuz tarafından zaten size söylenecektir. Enfeksiyon kapma, iltihaplanma, yara açılması da, ameliyat sonrasında görülebilecek risklerdendir.