Meme Küçültme Ameliyat Fiyatları 2019, Göğüs Küçültme Ne Kadar

Meme Küçültme Ameliyat Fiyatları 2019, Göğüs Küçültme Ne Kadar

Büyük göğüslere ve normalden aşırı büyüklükte göğüslere sahip kadınlar, meme küçültme ameliyat fiyatları nedir kliniğimizden öğrenebilirler. Memelerin aşırı büyük olması boyunda, sırt ve omuz bölgesinde ağrılara sebep olur. Kişide fiziksel aktiviteler kısıtlanmaya ve meme altıda pişikler oluşmaya başlar.

Birçok kişi, meme küçültme operasyonlarının çok pahalı olduğunu düşünmektedir. Göğüs küçültme fiyatları 2019 fiyatlarını takip ederek, meme küçültme ameliyatı olup olmayacağınıza karar verebilirir. Meme küçültme ameliyatındaki en önemli nokta, göğüslerin eşit büyüklüğe gelmesini sağlamak, hastayı ağrılarından kurtarmak ve göğüslerde simetriyi sağlamaktır.

Meme Küçültme Ameliyatı Sonrası Neler Yaşanır?

Meme küçültme ameliyatı sonrasında birçok kadın, göğüslerinde his kaybı yaşayacağından endişelenmektedir; ancak, gelişen teknolojinin ve tekniklerin sayesinde, meme küçültme operasyonlarında, meme başı bağlantısı olan doku ve meme başına giden duyu korunduğu için, meme küçültme ameliyatı sonrası kalıcı his kaybı oluşmamaktadır. Meme küçültme ameliyat fiyatları hakkında doktorunuzla görüşme yapabilir ve ameliyat hakkında detaylı bilgi alarak, en doğru karar verebilir.

Meme küçültme ameliyatı sonrasında, hastanın uyması gereken bazı kurallar vardır. Ameliyat sonrasında, hasta 1 gece hastanede kalır ve operasyonun ardından yedi gün içinde normal hayatına dönebilir. Bu normal hayata dönme esnasında, 15 gün boyunca özel sütyen takmalıdır. Ameliyat sonrası, 15-20 gün, kesinlikle ağır fiziksel faaliyetlerden ve spor yapmaktan uzak durulmalıdır.

Hamilelik Sonrası Meme Küçültme Ameliyatı Uygun mudur?

Meme küçültme ameliyatı, hamile kalmaya ve emzirmeye engel midir konusunda, birçok kadının tereddüdü bulunmaktadır. Meme küçültme ameliyatının ardından meme dokusunun kendine gelmesi ve normal işlevlerini sürdürmesi gerekir. Bunun için, ortalama 1-2 yıl gerekir. Bu süre içinde hastanın hamile kalmaması önerilmektedir. Hastanın, hamileliği süresince kontrollü bir şekilde kilo alması oldukça önemlidir. Şu da unutulmamalıdır ki, emziren kadınlar meme küçültme ameliyatı olduklarında, süt veren dokular küçülür. Bu durum, süt verme oranını azaltacaktır.

Hamilelik sonrası, meme küçültme ameliyatı yapılabilir. Hamilelik döneminde kadınların göğüslerinde büyüme olur. Bu hacimsel artış doğaldır; ancak, bazı durumlarda göğüslerdeki büyüme, hamilelik sonrasında da devam eder. Böyle bir durumda hasta da bundan rahatsız ise, Göğüs estetiği küçültme ameliyatı ile meme küçültme ve dikleştirme ameliyatı yapılabilir.

Meme küçültme ameliyat fiyatları, yapılacak işleme göre değişkenlik gösterir. Sadece göğüste küçültme mi yapılacak, dikleştirme, göğüs toparlama işlemi yapılacak mı gibi durumlar, Göğüs küçültme ameliyatı 2019 fiyatlarını etkilemektedir. Bunun için ilk önce doktor ile görüşerek bu operasyon hakkında geniş bilgi almalı, fiyatlar ve ameliyat detayları hakkında karşılıklı karara varılmalıdır.

Meme Küçültme Ameliyat Fiyatları

Meme Küçültme Ameliyat Fiyatları, Kimler Meme Küçültme Ameliyatı Yaptırabilir?

Meme küçültme ameliyatı, genel olarak, 2-3 saat içinde tamamlanmaktadır. Genel anestezi altında yapılan operasyondan sonra, hastanın işe dönüş süresi de 1 gün olmaktadır. Meme küçültme ameliyatı için verilen bu süreler, hastadan hastaya değişkenlik gösterebilir.

• Hamilelik ve aşırı kilolu olan kişiler
  • Büyük göğüsler neticesinde omuzda, sırt bölgesinde ve boyunda ağrısı olanlar
  • Sosyal hayatı olumsuz etkileyen, göğüsleri aşırı büyük hanımlar
  • Göğüslerinin daha estetik görünmesini isteyenler, meme küçültme ameliyatı yaptırabilir.

Meme küçültme ameliyat fiyatları hakkında daha ayrıntılı bilgi için, doktorunuzla karşılıklı görüşmeniz gerekir.