Meme Küçültme, Meme Küçültme Ameliyatı, Meme Estetiği İstanbul

Anasayfa » Meme Küçültme, Meme Küçültme Ameliyatı, Meme Estetiği İstanbul

Meme Küçültme

Aşırı büyük göğüsler görünümünüz ve sağlığınız için sıkıntı kaynağı olabilir. Ayrıca büyük göğüslü kadınlar giyim seçeneklerinizi sadece birkaç renge ve stille sınırlamak zorundadır. Aslında sevdiğiniz kıyafetleri bulmakta zorlanırken, üstüne de meme küçültücü sütyenlerin kullanımı rahatsızlığa neden olabilir. Alternatif seçenek ameliyattır.  Dr. Evren Helvacı Klinik’te İstanbul meme küçültme cerrahlarımız uygun adaylarda daha orantılı meme profili oluşturabilir.

Meme Küçültme Adayları

Meme küçültme, doğal olarak aşırı miktarda meme dokusuna sahip olan kadınlarda yapılır. Hastalar genç olduklarından beri büyük memelere sahip olabilirler, ya da memeler hamilelik ya da kilo dalgalanmalarının bir sonucu olarak artmış olabilir. Cerrahlarımız tüm bu vaka tiplerini tedavi edebilir. Hastalarda aşağıdakiler varsa mutlaka meme küçültme ameliyatı düşünülmelidir;

• Büyük, ağır göğüsler
  • Sırt, omuz veya boyun ağrısı
  • Göğüs büyüklüğüne bağlı spor veya diğer aktivitelere katılamama

Buna ek olarak, ideal bir cerrahi aday sağlıklıdır, sigara içmez ve ameliyatın risklerini ve olası sonuçlarını anlar.

Meme Küçültme Teknikleri

Ameliyattan önce hastalar meme küçültme konsültasyonu için klinikteki cerrahımızla görüşecekler. Cerrahımız meme dokusunu ve cildinizi inceleyecek ve endişeleriniz ile hedeflerinizi soracaktır. Mevcut olan meme dokusu ve deri miktarına bağlı olarak, aşağıdaki tedavi yaklaşımlarından biri önerilecektir. Gerekirse Üsküdar kliniğimizde meme dikleştirme de aynı anda yapılabilir.

Liposuction: Liposuction tekniği, meme üzerinde en az miktarda yara izi ile sonuçlanır. Bununla birlikte, liposuction prosedürünün tek amacı yağ çıkarmaktır; Bu nedenle, liposuction sadece meme küçültmek isteyen adayları yağdan arındırma gerektirdiğinde uygundur. Liposuction yaklaşımında herhangi bir cilt sıkılaşması veya nipelin yeniden konumlandırılması söz konusu olmadığı için, hastalar iyi bir deri esnekliğine sahip olmalıdır.

Dikey: Ayrıca lolipop veya LeJour tekniği olarak adlandırılan dikey redüksiyon areolayı çevreleyen bir insizyonun kullanımını ve meme katının ortasından aşağı doğru inen dikey bir insizyonu içerir. Kesikler ve sonuçtaki yara izi bir lolipop şeklini andırır. Dikey küçültme yaklaşımı ile cerrahlarımız fazla meme dokusunu ve göğüs derisini çıkarabilir, göğüsleri kaldırabilir, meme ucunu yeniden konumlandırabilir ve meme ucunun boyutunu en aza indirebilir. Bu teknik, hafif ila orta derecede cilt gevşekliği olan hastalara en uygun olanıdır.

Ankraj: Çapa veya standart teknikle, dikey insizyon memenin ortasından memenin katından aşağı doğru yapılır. Inframammary kırığı boyunca başka bir kesi yapılır. Kesikler ve sonuçta oluşan yara izi bir çapanın şeklini andırır. Ankraj göbeği, meme dokusunun çıkarılmasına, göğüs cildinin sıkılaşmasına ve nipelin yeniden konumlandırılmasına izin verir. Bu yaklaşım şiddetli cilt gevşekliği olan hastalar için idealdir.

Unutmayın meme küçültme ameliyatından önce 3D Vectra görüntüleme sistemi ile ameliyattan sonra nasıl görüneceğiniz size gösterilecek, fikirleriniz alınacaktır.

Meme Küçültme Estetiği 6. Ay Kontrolünde çekilmiştir.

Meme Küçültme Prosedürü

Meme küçültme ameliyatı iki ila dört saat sürer. Dikey ve ankraj prosedürü aşağıdaki adımları içerir:

1. Cerrahlarımız göğüsleri işaretlemek için özel bir kalem kullanacaklar.
  2. Hastaya anestezi uygulanır.
  3. Göğüslere antibakteriyel yıkama yapılır.
  4. Meme küçültme kesileri yapılır; tekniğe bağlı olarak, bu memenin etrafında veya aşağı katlama, göğsün kat aşağı aşağı dikey kesiği ile olabilir.
  5. Fazla yağ ve deri alınır
  6. Meme ucu daha genç bir yere taşınır; nipelin ucun büyüklüğü de azaltılabilir.
  7. Memedeki kesiler kapatılır
  8. Koruma sağlamak ve yan etkilerin şiddetini azaltmak için göğüs bölgesine bantlama ve bandaj uygulanır.

İyileşme Süreci

Meme küçültme iyileşme döneminde hastalarımızın postoperatif talimatlarımızı takip etmelerini öneriyoruz. Bunlar şunları içerir:

• Dinlenme! Ameliyattan sonra birkaç gün dinlenmek çok önemlidir
  • İşten bir ya da iki hafta izin alınmalıdır
  • Ameliyattan sonra en az birkaç gün başın yüksekte kalmasını sağlanmalıdır.
  • Düzenli ağrı kesici almayı sürdürmelisiniz
  • Ağrı ve inflamasyonu hafifletmek için buz kompresini kullanmalısınız
  • Cerrahınızdan izin alıncaya kadar duş almayın; insizyonlar iyileşene kadar banyodan kaçının
  • Ameliyattan birkaç hafta sonra yumuşak kompresyon sütyen giyin
  • Dört ila altı hafta boyunca ağır egzersiz veya aktivite yapmayın; Bu aktivitelere cerrahınız tarafından onaylandıktan sonra aşamalı olarak yavaş yavaş başlayabilirsiniz.

Meme Küçültme Sonuçları

Bizim hastalarımız meme küçültme ameliyatından sonra mükemmel sonuçlar elde ediyorlar. Hastalar ameliyattan sonra siluetlerinde ani bir fark göreceklerdir. En iyi sonuçlar, şişlik azaldığında, ameliyattan üç ay ila bir yıl sonra görülür.

Meme Küçültme